Regulamin Salonu Skin Care Clinic w Radomsku

§1. Informacje ogólne

Na potrzeby niniejszego regulaminu  przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji oraz anulowania wizyt w Salonie Skin Care Clinic w Radomsku.
  2. Każdy Klient dokonujący rezerwacji w salonie Skin Care Clinic zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i jego przestrzegania. 
  3. Aktualny cennik usług dostępny jest na stronie internetowej https://skincareclinic.com.pl/ oraz w Salonie Skin Care Clinic.

§2. Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu  przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Administrator – Julia Wojtecka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Skin Care Clinic Julia Wojtecka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Skin Care Clinic Julia Wojtecka posiada zarejestrowaną siedzibę pod adres prowadzonej działalności: ul. Warszyca 12, 97-500 Radomsko, NIP:7722429590, REGON:523340478. 
  2. Strona internetowa – serwis dostępny pod adresem https://skincareclinic.com.pl/.
  3. Klient – każda osoba korzystająca z usług salonu lub przeglądająca stronę internetową.

§3. Zasady rezerwacji oraz anulowania wizyty

  1. Rezerwacja wizyty może odbyć się:
    1. telefonicznie pod numerem: +48 793 027 642,
    2. poprzez wiadomość na dostępnych social mediach: Facebooku lub Instagram,
    3. poprzez platformę Booksy,
    4. osobiście w salonie Skin Care Clinic pod adresem: ul. Warszyca 12, 97-500 Radomsko. 
  2. Rezerwacja wizyty wiąże się z wpłatą zadatku (więcej informacji w $4 Płatności)
  3. Brak wpłaty zadatku oraz wysłania potwierdzenia przelewu  w określonym czasie 12 godzin wiąże się z anulowaniem umówionej wizyty.
  4. Przełożenie wizyty może odbyć się do 24 godzin przed planowanym terminem wizyty.
  5. Wizytę można przełożyć na inny termin maksymalnie dwa razy bez utraty zadatku.
  6. W przypadku niepojawienia się na umówionej wizycie bez wcześniejszego odwołania, zadatek przepada, a przyszłe wizyty mogą wymagać pełnej przedpłaty.
  7. W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut od planowanej wizyty osobowa wykonująca usługę może odmówić jej wykonania lub nie wykonać jej w całości.
    1. skróceniem czasu zabiegu bez możliwości zmniejszenia ceny,
    2. odmową wykonania zabiegu w przypadku braku możliwości dostosowania grafiku. 

§4. Płatności

Zadatek
  1. W celu potwierdzenia rezerwacji Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 30% ceny usługi.
  2. Wpłaty należy dokonać w ciągu 12 godzin od rezerwacji na jedno z poniższych kont:
    1. przelewem tradycyjnym na konto bankowe: 87 1140 2004 0000 3802 8306 5745 (w tytule należy podać nazwę usługi/zabiegu),
    2. BLIKiem na numer telefonu: +48 793 027 642.
  3. Zadatek jest bezzwrotny, z wyjątkiem sytuacji, gdy odwołanie wizyty nastąpi z winy salonu.
Płatność ratalna za serie zabiegów
  1. Serię zabiegów należy wykorzystać w określonym czasie:
    1. Zabiegi na ciało – do 3 miesięcy od daty zakupu. Po tym terminie niewykorzystane zabiegi przepadają.
    2. Epilacja – do 12 miesięcy od daty zakupu. Po tym terminie niewykorzystane zabiegi przepadają.
  2. Istnieje możliwość płatności ratalnej:
    1. dla kwot do 2000 zł – w 2 ratach,
    2. dla kwot powyżej 2000 zł – maksymalnie w 3 ratach.
  3. Pierwsza rata musi zostać opłacona przed rozpoczęciem pierwszego zabiegu z serii.
  4. W przypadku opóźnienia w spłacie raty salon ma prawo do wstrzymania realizacji zabiegów do momentu uregulowania zaległości.
  5. Możliwe jest skorzystanie z systemów płatności ratalnych:
    1. MediRaty,
    2. MediPay.
 

§5. Reklamacje i zwroty

  1. Reklamacje dotyczące usług należy zgłaszać najpóźniej do 48 godzin po wykonaniu zabiegu.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych. 
  3. Zwrot środków za niewykorzystane zabiegi z serii nie jest możliwy, chyba że salon nie może zrealizować usługi z własnej winy.

§6. Ochrona danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). 
  2.  Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach realizacji usług oraz kontaktu z Klientem. 
  3. Wszystkie dane wprowadzane przez Klientów na stronie przez  dane będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania przez Operatora danych osobowych
    i praw Użytkowników zawarte są w Polityce prywatności.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym dokumencie. Zmiany w Regulaminie mogą nastąpić zmiany, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej lub zmiany prawa. 
  2. Wszelkie pytania lub uwagi dotyczące Regulaminu prosimy kierować na adres: kontakt@skincareclinic.com.pl.
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 lutego 2025 roku.

Przewijanie do góry