Regulamin Salonu Skin Care Clinic w Radomsku
§1. Informacje ogólne
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji oraz anulowania wizyt w Salonie Skin Care Clinic w Radomsku.
- Każdy Klient dokonujący rezerwacji w salonie Skin Care Clinic zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i jego przestrzegania.
- Aktualny cennik usług dostępny jest na stronie internetowej https://skincareclinic.com.pl/ oraz w Salonie Skin Care Clinic.
§2. Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Administrator – Julia Wojtecka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Skin Care Clinic Julia Wojtecka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Skin Care Clinic Julia Wojtecka posiada zarejestrowaną siedzibę pod adres prowadzonej działalności: ul. Warszyca 12, 97-500 Radomsko, NIP:7722429590, REGON:523340478.
- Strona internetowa – serwis dostępny pod adresem https://skincareclinic.com.pl/.
- Klient – każda osoba korzystająca z usług salonu lub przeglądająca stronę internetową.
§3. Zasady rezerwacji oraz anulowania wizyty
- Rezerwacja wizyty może odbyć się:
- telefonicznie pod numerem: +48 793 027 642,
- poprzez wiadomość na dostępnych social mediach: Facebooku lub Instagram,
- poprzez platformę Booksy,
- osobiście w salonie Skin Care Clinic pod adresem: ul. Warszyca 12, 97-500 Radomsko.
- Rezerwacja wizyty wiąże się z wpłatą zadatku (więcej informacji w $4 Płatności)
- Brak wpłaty zadatku oraz wysłania potwierdzenia przelewu w określonym czasie 12 godzin wiąże się z anulowaniem umówionej wizyty.
- Przełożenie wizyty może odbyć się do 24 godzin przed planowanym terminem wizyty.
- Wizytę można przełożyć na inny termin maksymalnie dwa razy bez utraty zadatku.
- W przypadku niepojawienia się na umówionej wizycie bez wcześniejszego odwołania, zadatek przepada, a przyszłe wizyty mogą wymagać pełnej przedpłaty.
- W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut od planowanej wizyty osobowa wykonująca usługę może odmówić jej wykonania lub nie wykonać jej w całości.
- skróceniem czasu zabiegu bez możliwości zmniejszenia ceny,
- odmową wykonania zabiegu w przypadku braku możliwości dostosowania grafiku.
§4. Płatności
Zadatek
- W celu potwierdzenia rezerwacji Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 30% ceny usługi.
- Wpłaty należy dokonać w ciągu 12 godzin od rezerwacji na jedno z poniższych kont:
- przelewem tradycyjnym na konto bankowe: 87 1140 2004 0000 3802 8306 5745 (w tytule należy podać nazwę usługi/zabiegu),
- BLIKiem na numer telefonu: +48 793 027 642.
- Zadatek jest bezzwrotny, z wyjątkiem sytuacji, gdy odwołanie wizyty nastąpi z winy salonu.
Płatność ratalna za serie zabiegów
- Serię zabiegów należy wykorzystać w określonym czasie:
- Zabiegi na ciało – do 3 miesięcy od daty zakupu. Po tym terminie niewykorzystane zabiegi przepadają.
- Epilacja – do 12 miesięcy od daty zakupu. Po tym terminie niewykorzystane zabiegi przepadają.
- Istnieje możliwość płatności ratalnej:
- dla kwot do 2000 zł – w 2 ratach,
- dla kwot powyżej 2000 zł – maksymalnie w 3 ratach.
- Pierwsza rata musi zostać opłacona przed rozpoczęciem pierwszego zabiegu z serii.
- W przypadku opóźnienia w spłacie raty salon ma prawo do wstrzymania realizacji zabiegów do momentu uregulowania zaległości.
- Możliwe jest skorzystanie z systemów płatności ratalnych:
- MediRaty,
- MediPay.
§5. Reklamacje i zwroty
- Reklamacje dotyczące usług należy zgłaszać najpóźniej do 48 godzin po wykonaniu zabiegu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych.
- Zwrot środków za niewykorzystane zabiegi z serii nie jest możliwy, chyba że salon nie może zrealizować usługi z własnej winy.
§6. Ochrona danych osobowych
- Administrator przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
- Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach realizacji usług oraz kontaktu z Klientem.
- Wszystkie dane wprowadzane przez Klientów na stronie przez dane będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania przez Operatora danych osobowych
i praw Użytkowników zawarte są w Polityce prywatności.
§7. Postanowienia końcowe
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym dokumencie. Zmiany w Regulaminie mogą nastąpić zmiany, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej lub zmiany prawa.
- Wszelkie pytania lub uwagi dotyczące Regulaminu prosimy kierować na adres: kontakt@skincareclinic.com.pl.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 lutego 2025 roku.